pátek 27. května 2016

Zero Waste Den 1


Domácí zubní pasta:

6 lžic kokosového oleje
6 lžic jedlé sody
1 lžička hřebíčku
špetka kvalitní mořské soli (má minerály)

-kokosový olej smícháte se sodou a přidáte rozdrcený hřebíček + sůl. Možná se ptáte, proč zrovna hřebíček? Hřebíček je známý pro svoje protizánětlivé účinky na zuby. Můžete si z něj udělat i čaj, osobně ho mám moc ráda.


Když jsem pastu vyrobila, vypadala asi takto: 




První změna, kterou jsem zaznamenala, byla odolnost mých zubů. Vždy jsem měla citlivější přední zuby, ale po týdnu jsem si dala zmrzlinu a mé zuby nebyly tak citlivé, jako obvykle.
-zuby jsem měla bělejší! Vždycky jsem měla poměrně žluté zuby a nebyla jsem s tím příliš spokojená. 
-zuby se více leskly


+ žádné plastové tuby!! a žádná chemie!!

Žádné komentáře:

Okomentovat