středa 31. srpna 2016

pytlíčky a taštičky a síťky aneb nakupování

V předchozím příspěvku jsem radila, jak si vyrobit domácí pytlíčky. Ale momentálně řeším problém s ovocem a zeleninou na váhu. Je to pár let zpátky, co v mnoha obchodech zavedli vážení na kase. Což pro ZW může představovat problém. Hledala jsem, jak si vytvořit vlastní "sáčky", které by nic nevážily, abych nemusela platit více peněz za obal.

1. varianta
v Tescome začali prodávat speciální sáčky na zeleninu a ovoce. V balení jsou 3 různé velikosti.
Jedná se o docela dobrou variantu, ale jsou drahé a mají plné dno (nic nevyteče, ale něco to váží, konkrétně 1 pytlík = 20/30/50g).

2. varianta
porozhlédla jsem se na fler.cz. Pokud jste ochotni investovat, toto je příjemná varianta, ale podle mého názoru za to chtějí příliš peněz.

3. varianta
veganský obchůdek v Černé labuti, krásné pytlíčky, ale opět velmi drahé.

4. varianta
rozhodla jsem se, že si vytvořím vlastní pytlíčky ze zbytků záclon. Jsou lehké, nic mě to prakticky nestojí a můžu si jich vytvořit kolik budu chtít. Finální verze váží 1 pytlík = 5/8g, záleží na velikosti.
Není to nic složitého, každý to zvládne.
Možná je nemám dokonalé, ale použila jsem zbytky z domova (tím pádem jsem nevytvořila více nového odpadu) a navíc se naučila šít (ano, předtím jsem nikdy nešila).
Určitě to stojí za to, zkuste si je ušít!




Žádné komentáře:

Okomentovat