pondělí 8. srpna 2016

ZW: láhev

Nedávno jsem prohlížela internet, protože jsem si chtěla najít svojí vysněnou ZW láhev, ale byla jsem překvapená, výběr byl poněkud nedostačující. Máme už nějaký výběr na internetu, ale buď jsou to láhve skleněné (= těžké, lehce rozbitelné), nebo částečně plastové, nebo termosky (jednu už mám, ale chtěla jsem něco na léto + termoska také něco váží), a nebo úplně plastové bez BPA, ale to také nebylo to, co jsem hledala.
Až jednou, mi kamarád řekl, že viděl jednu moc pěknou láhev u někoho v knihovně. Byla z nerezové oceli a měla bambusové víčko <3
Hned jsem si od něj zjistila, co to je za láhev a začala ji googlit.
Objevila jsem Klean Kanteen od americké firmy. Trvalo mi, než jsem našla český obchod, který by tuto láhev distribuoval, ale nakonec se mi to podařilo.
na Yogaguru prodávají tuto láhev ve dvou velikostech: 500 a 800 ml. Objem není přesný, protože jsou vyráběny na ozy (americký metrický systém).

Objednala jsem si tu menší, aby se mi vešla do kdejakých tašek a batohů. Nemohu si ji vynachválit.
Dobře se čistí, drží teplotu vody, neteče, vypadá pěkně, je lehká a přijde mi celkem odolná.
A pokud by se vám stalo, že by zavírání přestalo fungovat nebo by se rozbilo, jde doobjednat pouze to víčko (mají dokonce variantu s a bez bambusu *možná jen v americkém obchodě, je tato varianta dostupná*)





Žádné komentáře:

Okomentovat